dinsdag 21 oktober 2014

Tijd voor een nieuwe blog!

Oktober.......gisteren nog een zomerse dag, vandaag regen en storm. Maakt niet uit, ik zit lekker binnen. De vraag is wel hoe lang we nog in dit huis zitten, want ik ben bezig met andere woonruimte!
Ik vind het niet erg, het is nu eenmaal herfst en dan kan het er buiten soms ook heel mooit uit zien qua kleuren......Poeh! Ik weet niet waar te beginnen met schrijven, het is duidelijk te lang geleden weer......

Ik kan het wel weer gaan hebben over mijn relatie die is gestopt sinds april en dat ik hem nog mis en nog van hem hou. Maar tegelijk zie ik dat er heel veel verkeerd zat in de relatie. Veel uiteenlopende interesses, en hij graag thuis willen zitten en ik veel verschillende interesses maar ook vaak (samen) weg willen gaan. Al jaren ging ik dan maar alleen weg of met anderen. Op den duur was dat niet leuk meer en voelde het erg eenzaam!

Nu ben ik dringend op zoek naar een woning omdat het allemaal wat te duur werd hier. Achterstallig onderhoud en veel te veel spullen, het overzicht kwijt. Hoogste tijd dus voor een frisse start! Veel spullen zal ik weggooien met de verhuizing.
Ben doodsbenauwd voor de verandering, maar het is echt onvermijdelijk geworden. Als ik deze relatie en het verdriet hierom ECHT achter me wil laten, zal ik serieus snel weg moeten. Dat geeft natuurlijk tegelijkertijd wel een heel melancholiek gevoel. WAT zal ik onze tuin missen met de grote boom, onze katten en vogels erin! Maar ja........

Het moet nu echt gebeuren. Het is het afsluiten van een tijdperk; we hebben hier maar liefst 15 jaar gewoond, dat kun je niet zomaar even wegvlakken! Maar iets zegt me dat dit een goede stap is, daarbij was ik deze straat en wijk echt al lang spuugzat......geen gezelligheid, weinig contact met de buren, vrijwel alleen maar commentaar en roddel hier te verwachten. Nee, ik zal hen niet missen en zij mij niet (misschien op 1 buurman en buurvrouw na....). Het is gedaan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten