maandag 2 juni 2014

......31 maart 2014/ de 10 geboden

Hij 'ziet het niet meer zitten'. Zag hij het ooit wel zitten dan? Nou, al zeker sinds 2012 heeft ze niet meer het gevoel dat hij nog moeite doet. Ook heeft ze best wel wat vervelende dingen met hem meegemaakt (waar ik vandaag niet op in zal gaan).
Hij is natuurlijk ook té vaak stoned om te beseffen hoe zij zich voelt.......maar daar moet ze niet over zeuren. Dat blowen hoort nu eenmaal bij hem. Dat wist ze toch?....Maar hij vergeet hoe zij zich daarbij voelt, voor hem is dit een normale staat van zijn, voor haar niet.

Nog geen maand nadat hij het uitmaakte, zei hij dat hij het 'acht jaar lang had geprobeerd'. Naast dat het erg gemeen is om iets op die manier te stellen, is het vooral ook niet waar. Hij heeft erg weinig moeite voor hun relatie gedaan, dus moet hij zeker ook niet proberen om haar de schuld in de schoenen te schuiven..... Trouwens, waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.

Ook het feit dat er al na 1 maand een andere vrouw bij hem zit (*wat ziet ze in hem?*), zegt haar dat dat hij haar dus echt niet waard is. Dit is gewoon een lachertje, dit na een relatie van 8 jaar! Nog meer bewijs dat hij gewoon niet alleen kan zijn.....te triest voor woorden. Hij is volledig de weg kwijt. Ik ga de andere kant op.

Conclusie:
IK VERDIEN VEEL BETER

1) Ik verdien iemand bij wie ik me op mijn gemak voel
2) Ik verdien iemand die ik kan vertrouwen
3) Ik verdien iemand die met mij een (harts)verbinding aangaat/ zielsliefde
4) Ik verdien iemand die zich normaal kan uiten
5) Ik verdien iemand die niet bang is voor emoties
6) Ik verdien iemand die mij respecteert
7) Ik verdien iemand die zich aan afspraken kan houden
8) Ik verdien iemand die leuke dingen met mij wil doen
9) Ik verdien iemand die (ook) goed alleen kan zijn
10) Ik verdien iemand die het principe snapt van 'geven en nemen'

2 juni 2014


Geen opmerkingen:

Een reactie posten