woensdag 4 februari 2015

Nieuwe blog, 2 januari 2015

......niks leek me meer te lukken op ons oude adres, zeker de laatste 5 a 6 maanden dat we er nog woonden. We werden genegeerd, teleurgesteld, in de steek gelaten en gekwetst.
Beginnen met een schone lei, het klinkt echt makkelijker dan het is.......toch ga ik het proberen!

Verder op een nieuw adres, al zou ik echt liever verder gaan in een nieuwe woonplaats. Hopelijk
gaat dat me wel lukken tegen 2016.
Het is moeilijk in het kort samen te vatten wat er allemaal niet meer ging.......onder andere stopte mijn relatie. Waar ik hoopte dat hij nu toch echt eens aan zichzelf zou gaan werken, zette hij mij juist aan de kant. Hij is nu zijn baan kwijt, en naar mijn gevoel weer diep in zijn verslavingen gedoken en aan het 'bank-hangen'........
Dus ja.......die zou echt niks meer kunnen voegen aan mijn leven. De leuke dingen deed hij liever met anderen dan met mij, hoe duidelijk kan het zijn?.......

Zoals al te verwachten, toen ik er nog eens langs ging in januari, was het teleurstellend. Een vlak persoon en een sfeer die verre van gezellig was. Ik vroeg me echt serieus wat ik er kwam doen en hoe ik zo lang met deze persoon was omgegaan jarenlang! Wel pijnlijk en ontnuchterend, moet ik zeggen.
Maar genoeg over anderen en weer terug naar mij. Ik voel me blij, ook al komt er nog steeds 1 of 2 keer per week nog flink wat verdriet uit, waarna ik gelukkig wel weer snel opgevrolijkt kan worden.

Maar nu dus eerst zorgen dat we alle noodzakelijke spullen bij elkaar hebben in ons nieuwe huis. Vanavond komt de koelkast.......daar hebben we dus een paar weken op moeten wachten!
Wat zal dat een luxe zijn als die morgen aangesloten is en werkend. Zaaalig. Maar eerst de verjaardag vieren van mijn oudste zoon morgen!! Dat zal echt zijn dag worden, ik wil dan geen stress, alleen maar gezellig bezoek...........zo eerst maar eens een lekkere taart gaan halen voor hem.

Ik wens alle lezers ook nog een hele fijne en ontspannen dag vandaag!! Wederom veel liefsvan mij xxx



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten