vrijdag 22 februari 2013

Nog even doorploegen...

Brrr wat een kou! Het voelt alsof we nog even door moeten zwoegen voordat we wat echt mooie dagen gepresenteerd zullen krijgen..... Zal maart ons die brengen?
Het lijkt of er veel dingen vast(gevroren?) zitten op dit moment. Of houden veel mensen hun adem in? Pas op de plaats maken voordat we de sprong wagen.

Ik ben bezig met een website waarmee ik voor mezelf wil gaan beginnen; of beter gezegd, iemand anders is voor mij bezig met een website! Dit blijkt toch wel een paar weken en vooral veel denkwerk te kosten. Het scheelt waarschijnlijk ook dat ik een beginner ben op dit vlak.
Tjonge......waar je allemaal niet aan moet denken. Allereerst een goede lay-out. Dan moet je gaan kijken naar je teksten, welke producten je er op zet en vooral hoe, hoe gaat het bestellen in zijn werk, hoe werkt dat met de verzendkosten? Zo kan ik nog wel even doorgaan....

Natuurlijk doel ik met dit stukje niet alleen op het opzetten van een website.
Het schiet gewoon even niet op, met van alles en nog wat. Allemaal lullige probleempjes spelen deze maand op, en die kosten gewoon even veel tijd. Dat terwijl ik nog half in winterslaap zit, waar ik nog niet helemaal uit wil.......
Het weer is guur, het is niet eens 'mooi koud', gewoon snijdend en naar voelt het aan.
Ik heb een sterke behoefte aan allerlei geuren en kleuren en ook geluiden die bij het voorjaar horen. Zoals welke? Ja, die herken je meestal meteen als ze zich aandienen.
Maar we zullen deze 'horrorwinter' eerst gewoon nog even moeten uitzitten.

De bolletjes narcissen en hyacinthen die ik thuis had neergezet, zijn inmiddels alweer uitgebloeid. We moeten nog even wachten op kleur buiten in de natuur. Mijn inspiratie lijkt helaas ook even in de koelkast te zijn gezet. Ik heb al een hoop dingen gemaakt. Maar ik denk bijna dagelijks: ik moet tekenen of schilderen, maar daar komt al zeker 2 weken niks van, omdat ik simpelweg en doodgewoon niet weet WAT ik dan zou moeten maken. Heeft ook te maken met twijfel; zitten de mensen wel op mijn bijdrage aan de beeldende kunsten te wachten? My own worst critic, of gewoon even 'op' door alle dagelijkse beslommeringen, die naar mijn idee voor een groot deel uit onzin bestaan?
Ik zal er hoop ik snel achter komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten