woensdag 15 augustus 2012

Meisjes van 40-plus.......

Temidden van alle zonnevlammen (......) schrijf ik maar weer eens verder. Deze titel heb ik al een paar dagen in mijn hoofd en die ontspruit uit het gevoel dat ik de laatste paar weken steeds vaker heb. Ik wil gek doen en lol maken. En dan zie ik mezelf in de spiegel en dan zie ik iemand van 20 a 25 jaar, die ik toch echt niet ben.........maar zo voelt het soms wel!
Lastig alleen dat het door de buitenwereld niet zo gezien wordt. Dat maakt me wel een beetje onzeker, ik denk wel eens dat men denkt dat er een steekje los zit bij mij........maar afgelopen weekend heb ik zo genoten, ook lekker gefietst en in de zon geweest, en toen kon het me allemaal niks schelen. So what......is nu het heersende gevoel bij mij. Wat maakt het uit wat mensen van me denken? Ik doe wat ik leuk vind en dat mag gewoon.
Het is eerder zo lijkt me dat mensen die hier raar op reageren gewoon last hebben van afgunst.

Zo, daar zijn we dus uit. Het mag gewoon, van anderen maar vooral van mezelf! Klaar, punt.
Dus is er geen probleem. Obstakels zijn er om opgeruimd te worden! Vanmiddag krijg ik bezoek, maar als het even kan zit ik na 6 uur weer op mijn fiets en zou ik het liefst toch wel anderhalf minstens gaan trappen.
De zon maakt dat ik barst van de energie en leuke en gekke dingen wil doen...... en mijn gedachten dwarrelen van links naar rechts. Moeilijk om te focussen hoor op dit moment. Vandaag in ieder geval nog wat regelen voor de belasting, wat belangrijke papieren afgeven en een inschrijving voltooien op internet. Voor de rest alleen nog ff de was en het eten vanavond......voor de rest lekker geniet ik van het weer en de dag! Niet teveel plannen op een dag want dat blijkt namelijk gewoon niet te werken.

Zo, meisje van 40 (plus) dus...... Ik zou soms willen dat ik me enigszins volwassen voelde, maar dat is niet het geval. Ik wil nog heel veel feesten en ook veel van de wereld zien! Het is nog niet gedaan..... mensen ik kom eraan! Mijn fiets doet het gelukkig weer dus dat geeft weer een stukje vrijheid. Een auto wil ik graag en ik heb een rijbewijs, maar daar is voorlopig nog geen geld voor dus zal ik wat dat betreft nog even geduld moeten hebben. Een auto geeft natuurlijk nog meer vrijheid! Maar op de een of andere manier heb ik er wel vertrouwen in dat dat nog in 2012 gaat lukken. Het komt goed..... Am I a fortunate fool? (Jack Johnson)

http://www.youtube.com/watch?v=k7A8NthDJq4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten