zondag 19 augustus 2012

Something inside so strong.....

.....needs to get out.
Zondag is bij uitstek de dag dat ik wil genieten. En dat doe ik dus ook..... ondanks het feit dat ik heel veel praktische dingen wilde doen, is daar bar weinig van terecht gekomen. Wel jammer dat ik geen partner heb die net zo levenslustig en ondernemend is als ik,en net zo'n buitenmens. Die sluit zich liever binnen op, en als het zou kunnen met mij erbij denk ik.
Helaas pindakaas.....gaat dat 'm dus net even niet worden. Ik ben niet voor een gat te vangen, en wil dat ook graag zo houden. Laat mij maar lekker onvoorspelbaar en ongrijpbaar zijn, dat hoort bij mij.

Tuurlijk, die mensen die in 'hokjes' denken, noemen me dan wat gemakzuchtig gewoon chaotisch. Ach ja, ik laat ze maar in die waan.......want ik weet dus donders goed wat ik wil! Ik ben erg associatief en denk vaak (te) snel, en dat snapt niet iedereen. Maar weet je, ik kan heel goed met mezelf werken en eigenlijk ook best goed met mezelf opschieten!
Nu is dat laatste lange tijd niet het geval geweest. Vond mezelf soort van raar. Nu lach ik om mensen die me raar noemen. Zij hebben namelijk een probleem, want ze begrijpen iets niet, ik heb absoluut geen probleem........voel me juist heerlijk in mijn vel en als een vis in het water met die brandende zon.
Smaakt naar meer........

Morgen kunnen we meer zomers weer verwachten zoals ik heb begrepen. Nog meer energie tanken. Ik hoor veel mensen klagen over de hitte en dat verbaast me wel een beetje......want de zomer duurt hier al zo kort.......het lijkt hier wel eeuwig herfst en lente in Nederland met doorgaans veel storm en regen.
En ja, voor ik het vergeet, sinds een jaar of drie denk ik dat ik last heb van winterdepressie. De winter duurt me te lang, ik snak altijd zo enorm naar het voorjaar! Ik vrees dus nu al voor de komende winter om eerlijk te zijn.
Met auto zou het misschien iets minder erg zijn, maar die auto is er nog niet en ik denk in september ook nog niet. It's a rich man's world, maar helaas.......money's too tight to mention op dit moment. Maar ja, accepteer dat wat je niet kunt veranderen. En niks blijft lang zoals het is, toch?

Dus ga ik met goede hoop en met lood in mijn schoenen naar mijn sollicitatiegesprek toe dat ik aanstaande dinsdag heb. (help, nog maar 2 nachtjes slapen.......wat moet ik in godsnaam aantrekken die dag?). Ik wens mezelf maar alvast veel succes en jullie hopelijk mij ook!? Op naar de rijkdom; ik blijf het gewoon proberen.......




2 opmerkingen:

  1. Was het de bedoeling bij dit blog dat het voornamelijk over je zelf ging of???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. beetje jammer dat je anoniem reageert dus ga ik hier verder geen antwoord op geven.....

      Verwijderen